Klantenservice
Veelgestelde vragen
Als je iets koopt bij Nordicwoods:
We accepteren de volgende betaalmethodes als je iets koopt bij Nordicwoods:
We bieden gratis drempellevering aan op alle adressen in Nederland die via de weg te bereiken zijn. Als je je bestelling op je terrein wilt laten bezorgen, kan je dat voor 6 EUR toevoegen tijdens het aanmaken van je bestelling op onze website.
Je kunt je wensen in het opmerkingenveld zetten als je je bestelling plaatst. Hiervoor heb je echter wel een vaste ondergrond nodig, zoals tegels, asfalt, cement en dergelijke
Als je een specifieke leverdatum in gedachten hebt, schrijf dit dan in het opmerkingenveld op de adrespagina van de winkelwagen. We proberen zo veel mogelijk je wens tegemoet te komen.
Wij behouden ons het recht voor om betaling te innen vóór levering bij voorbestellingen.
Algemene informatie
Nordicwoods koopt zijn brandhout van leveranciers die dit weer aankopen uit Europese staatsbosbouw. Dit betekent dat wij via onze leveranciers zorgen voor herbeplanting.
Bovendien plant Nordicwoods 1 boom in Europa voor elke klant die biobrandstof in onze winkel koopt. Je kunt onze inspanningen op dit gebied volgen op de pagina Nordicwoods Foundation.
Ja, dat kan zeker, zolang we je bestelling nog niet hebben ingepakt. Als je spijt hebt van je aankoop, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@nordicwoods.nl. Dan proberen wij deze te annuleren.
Als we je bestelling al hebben ingepakt, dan kunnen we deze helaas niet annuleren en moet je je bestelling zelf retourneren.
Als je vragen hebt of als je hulp nodig hebt, maak dan gebruik van onze klantenservice.
Live chat rechtsonder.
Je kunt ons ook een mail sturen die we uiteraard zo snel mogelijk beantwoorden.
info@nordicwoods.nl
Ons adres
Kaapstadweg 36 C, 1047 HK Amsterdam