Veelgestelde vragen

Als je iets koopt bij Nordicwoods:


We accepteren de volgende betaalmethodes als je iets koopt bij Nordicwoods:

Je bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen geleverd
Als we je bestelling versturen, ontvang je per mail een verzendbevestiging. In deze mail staat een link 'Volg je bestelling', waarmee je je bestelling kunt volgen totdat deze wordt bezorgd op het adres dat je opgeeft.

We bieden gratis drempellevering aan op alle adressen in Nederland die via de weg te bereiken zijn. Als je je bestelling op je terrein wilt laten bezorgen, kan je dat voor 6 EUR toevoegen tijdens het aanmaken van je bestelling op onze website.

Je kunt je wensen in het opmerkingenveld zetten als je je bestelling plaatst. Hiervoor heb je echter wel een vaste ondergrond nodig, zoals tegels, asfalt, cement en dergelijke

Ja, je kunt deze aflevermethode toevoegen bij het plaatsen van je bestelling. Vergeet niet in het opmerkingenveld te vermelden waar je je bestelling precies wilt ontvangen. Voor deze levermethode is het van belang dat er een stevige ondergrond is en dat er voldoende ruimte is om je artikelen naar de aangewezen plaats te vervoeren.
Als je een specifieke leverdatum in gedachten hebt, schrijf dit dan in het opmerkingenveld op de adrespagina van de winkelwagen. We proberen zo veel mogelijk je wens tegemoet te komen.

Algemene informatie


Onderaan in het menu, onder elke categorie, adviseren wij onze klanten bij het kiezen van het juiste product. Als je er niet uitkomt, neem dan gerust contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.

Nordicwoods koopt zijn brandhout van leveranciers die dit weer aankopen uit Europese staatsbosbouw. Dit betekent dat wij via onze leveranciers zorgen voor herbeplanting.

Bovendien plant Nordicwoods 1 boom in Europa voor elke klant die biobrandstof in onze winkel koopt. Je kunt onze inspanningen op dit gebied volgen op de pagina Nordicwoods Foundation.

Nordicwoods werkt verantwoord, zowel door de selectie van zijn leveranciers als door de Nordicwoods Foundation en herbeplanting in Europa. Je kunt er als klant voor kiezen om ons hierbij te helpen. We planten een boom als je iets bij ons koopt en we proberen onze klanten voortdurend op de hoogte te houden van hoe het ons vergaat op dit vlak.

Ja, dat kan zeker, zolang we je bestelling nog niet hebben ingepakt. Als je spijt hebt van je aankoop, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@nordicwoods.nl. Dan proberen wij deze te annuleren.

Als we je bestelling al hebben ingepakt, dan kunnen we deze helaas niet annuleren en moet je je bestelling zelf retourneren.

Ja, dat kan zeker. Neem contact met ons op als je daar behoefte aan hebt. Wij bieden geen gratis retournering aan. Als je een klacht over een artikel wilt indienen, stuur dan een mail naar: klacht@nordicwoods.nl

Klantenservice

Als je vragen hebt of als je hulp nodig hebt, maak dan gebruik van onze klantenservice.

live-chat.svg

Live chat rechtsonder.

Je kunt ons ook een mail sturen die we uiteraard zo snel mogelijk beantwoorden.

info@nordicwoods.nl

Ons adres

address.svg

Kaapstadweg 36 C, 1047 HK Amsterdam


Gebruik ons contactformulier en wij nemen contact met je op.